11 клас
Контрольна робота №2 «
Розвиток прози в 20-30 –х роках ХХ ст..»
І варіант
І рівень
1.Одним з основних гасел
літературної дискусії 1925-1928років було:
А) «У справжньому творі має бути
думка, а не бездарні візерунки»;
Б) «Письменник – не американська машинка, а твори його не полтавські
галушки»;
В) « Геть від Москви! Дайош психологічну Європу!»;
Г) «В суперечках народжується істина»
2. Прочитайте уривок з новели «Я
(романтика)».
Портьєра роздвинулась, і в мій кабінет увійшло двоє :
женщина в траурі й мужчина в пенсне…
Я :- Ваша фамілія?
- Зет!
- Ваша фамілія?
- Ігрек.
Іменами Я, Ігрек і Зет Микола
Хвильовий
А) наголошує на пересічності й нікчемності цих героїв;
Б) створює інтригу, яку треба читачеві розгадати;
В)показує,що революційна дійсність нівелює людську індивідуальність
3. Микола Хвильовий це:
А) Микола Григорович Фітільов;
Б)Микола Володимирович Хвильовий;
В) Микола Максимович Костюк.
4. Новела « В житах» за
стильовими ознаками споріднена з твором :
А) «Камінний хрест» Василя стефаника;
Б) «Intermezzo» Михайла ;
В) « Каторжна» Бориса Грінченка;
Г) «По дорозі в Казку» Олександра Олеся;
Д) «Лісова пісня»Лесі Українки
5. Установіть відповідність:
Художній засіб:
1.фразеологізм
2.персоніфікація
3.порівняння
4.алітерація
Приклад:
А) …вітер…смикає за вуса горду пшеницю, моргає до вівса й довго цілує
кучеряві голови гречок – п’є меди
степові.
Б) …в житах загубилася моя доля, і мені хочеться плакати, мов дитині..
В) …в цю хвилину старий чорногуз поважно пргойшов травою до болота…
Г)Дзінь, Дзюба, дзінь…Це дзвонить степ на обід..
Д) Житомирська губернія повна тепер ними, служить не хоче в комуні, а все
льогкі хліба подавай!..
6. У творчості Юрія Яновського
домінує поетика
А) імпресіонізму;
Б) експресіонізму;
В) неоромантизму;
Г) футуризму;
Д) неореалізму.
7. До жанрових ознак усмішки належать:
А) поєднання побутових замальовок, жанрових сценок з авторським відступами,
лаконізм, дотепність;
Б) яскраво виражена мораль, зображення великого проміжку часу, висміювання
вад суспільства;
В) динамічний сюжет, несподівана розв’язка, психологізм, потужний ліричний
струмінь, пейзажі;
Г) наявність кількох сюжетних ліній, авторські відступи, дотепність,
лаконізм, елементи фантастичного;
Д) невеликий обсяг, дотепність, наявність конфлікту,детальне змалювання
характеру героя в його розвитку
ІІ Рівень
1.
Згадайте ознаки видів комічного – гумору й сатири. До
якого з них належать «Мисливські усмішки»? Свою відповідь аргументуйте.
2.
Охарактеризуйте процес підкорення міста Степаном
Радченком через його стосунки з жінками : Надійка – Тамара Степанівна – Зоська – Рита.
3.
Розкрийте символічне значення імені матері в новелі
«Я(Романтика)»
ІІІ рівень
Творча робота на одну з тем
1.
Завершіть
речення: « Щастя, на думку Корнія з новели «В житах» - це…»
2.
Що
зближує новели «Подвійне коло» Ю.Яновського і «Я (Романтика)» М.Хвильового? як
ви вважаєте,чому брати Половці опинились по різні боки барикад?
3.
Висловіть
думку : «Чи підкорив Степан Радченко місто?» (за романом в. Підмогильного
«Місто»)
4.
Назвіть
літературні стилі на початку ХХ
століття., їх характерні ознаки та
представників.
11 клас
Контрольна робота №2 «
Розвиток прози в 20-30 -х роках ХХ ст..»
ІІ варіант
І рівень
1. Літературна дискусія проходила
:
А) У 1925-1928роках ХІХст.;
Б) У 1914-1918 роках ХХ ст..;
В) У 1925-1928роках ХХ ст..;
Г) У 1920-1928 роках ХХ ст..
2. Установіть відповідність:
Герої :
1.Я
2.дегенерат
3.Андрюша
4.доктор Тагабат
Характеристика :
А) садист, злий геній;
Б)комунар, який суперечить самому собі;
В) озброєний татарин, який постійно щось наспівує;
Г) фанатик з роздвоєною душею;
Д)єдино вірний пес, страж революції, що не знає сумнівів.
3. Григорій Косинка це:
А) Григорій Михайлович Стрілець;
Б)Григорій Максимович Косинецький;
В) Михайло Григорович Стрілецький
4.НЕ є композиційною особливістю
новели «В житах»
А) розгортання подій у степу;
Б)розповідь від першої особи;
В) кульмінація на початку твору;
Г) фрагменти пісень;
Д) наявність діалогу
5. Головна ідея новели Юрія
Яновського « Подвійне коло» полягає в настанові
А) поганого чоловіка в побратими не бери;
Б) не май вірного, не будеш мати зрадного;
В) тому роду не буде переводу, в котрому браття милують згоду;
Г) не знаючи броду, не лізь у воду
6. Установіть відповідність:
Художній засіб:
1.
Гіпербола
2.
Оксиморон
3.
Інверсія
4.
Порівняння
Приклад:
А) Тут і починається найцікавіший
момент качачого полювання.
Б) «Спішу, щоб на вечірню зорьку
спізнитись!» - і галопом далі
В) …дикі качки водяться … по
річках-колисках смарагдової Батьківщини нашої…
Г) …селезень каменем падає в
воду, - перкрасний, як казка, у своєму весняному вбранні..
Д) Та там з одного набою торік по
двадцять чотири качки били…
7. Справжнє прізвище Остапа Вишні
А) Фітільов;
Б) Рудченко;
В) Тобілевич;
Г) Губенко;
Д)Очерет
ІІ рівень
1.
Чому «король українського тиражу», як називали Остапа
Вишню його сучасники, «мовчав «10 років?
2.
Який образ зі «Слова о полку Ігоревім» нагадує Половчиха
в новелі «Шаланда в морі»? Якими засобами Ю.Яновському вдалося передати в цьому
жіночому образі гармонійне поєднання тепла й душевності з мужністю й стійкістю?
3.
Що символізує фінальна сцена в новелі «Дитинство» (смерть
діда Данила)?
ІІІ рівень
Творча робота на одну з тем
1. 1. Завершіть
речення: « Щастя, на думку Корнія з новели «В житах» - це…»
2. 2. Що
зближує новели «Подвійне коло» Ю.Яновського і «Я (Романтика)» М.Хвильового? як
ви вважаєте,чому брати Половці опинились по різні боки барикад?
3. 3. Висловіть
думку : «Чи підкорив Степан Радченко місто?» (за романом в. Підмогильного
«Місто»)
4. 4. Назвіть
літературні стилі на початку ХХ
століття., їх характерні ознаки та
представників.
Немає коментарів:
Дописати коментар